semester

hej!

på semestern har jag hunnit med att åka till stockholm där vi var på skansen och såg timoteiij , darin , kicki mm.

Gick på stan och kollade lite var med Andrea på Aik shopen men jag väntde såklart utanför då jag fick kväljningar att bara gå in dit då jag e göteborgare..
men vi fick promenera en hel del, jag ska gå 20 minuter varannan dag har vi bestämt , jag och min diabetessköterska.

Sen på vägen upp till östersund var vi på järnvägsmuseumet i gävle som alexander älskade såklart att vara, han åkte minitåg med Andrea och han körde en tågbobbycar kan man säga.

I östersund har vi inte gjort nåt särskilt förutom när vi åkte till orrviken påMoosegarden och kollade på älgar .
Alexander klappade dem stora älgarna med hornen , helge och Beppe. Men han vågade inte klappa dem små kalvarna.

vi har just ätit jordgubbar och glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0