hej svejs

hej!

Idag är jag lite piggare då det närmar sig fredag med stormsteg. Tänkte gå på kortegen på fredag om nu östen får ledigt, hoppas det för vi behöver lite egentid. Min mamma får vara barnvakt då åt Alexander.

Idag serverar jag Fiskbullar med dill-kaviarsås och kokt potatis med grönsaker.
Det älskar dem här så det lär ju gå åt, gillar inte att slänga maten, så onödigt.


Ett litet tips om man har långt hår och vill klippa sig kort men inte får för mamma så be eran storebror t ex istället, det gjorde jag när jag var runt 10 år och han klippte rakt av så mamma fick gå med mig till frisören. hehe.

Nu ska jag äta min lunch.

hej hopp minihopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0