morrn

http://www.recept.nu/1.256560/recept.nu_redaktionen/huvudratter/pasta_nudlar/pasta_med_skinksas

Här har ni receptet till skinksåsen som jag ska laga till lunch idag på dagis.

jag steg upp kl 4 30 idag så jag e lite trött men lite kaffe piggar upp mig.


Jag tror att jag ska använda kassler nästa gång jag gör detta recept för det blev inge bra tycker iallafall jag. Fast dem på dagis sa inget men kocken e väl aldrig nöjd som ni vet. haha.

Nu sover alexander , han somnade direkt , han var såtrött stackaren, hindrat honom två gånger idag att sova. Han sov inget på dagis idag, han hade ingen napp, löjligt han kan faktiskt sova utan napp om han e trött.

Om en stund ska jag kolla på csi miami.

hej hopp mini hopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0