hej!

hej det var ett tag sen jag skrev här men det händer inte så mycket!

idag är det potatisgratäng med skinkla på dagis och sen ska jag diska och skynda mig. östen hämtar mig sen då vi får besök av en hörselpedagog som ska hälsa på Andrea. Hon  ska ska informera oss om vad vet jag inte än.
Vi får väl se! Sen så ska vi köra Andrea till tåget hon ska åka till östersund och va med sin mamma och sin släkt. mycket viktigt för man vet inte hur länge man får  ha kvar sina föräldrar!  Tänkte på mina!
Vi ska äta ute oxå , få se om jag kan äta nåt då jag måste undvika socker just nu.  förklarar senare om det.

tänkte byta mina byxor på kappahl sen med då de har öppet till 20 ikväll i stan!!


Vi hörs

hej svejs cyberspejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0