hej

har inte varit här på några dagar då jag ej hunnit med det .

Ifredags gick jag tidigare från jobbet och åkte till bergakungen och mötte östen där . vi såg filmen The ghost writer, den var bra, jag somnade till två gånger men det berodde ju på att jag hade ju gått upp tidigt då , var ganska så trött då.

efter filmen promenerade vi till avenyn där vi skulle kolla på kortegen men eftersom det regnade så hade vi inte tålamod att vänta där så gick till pizzahut vid domkyrkan och åt Pizza med cheesy crust(ostkant).

sen tog vi tåget till stenkullen där bilen väntade , skönt att komma hem och östen körde hem barnvakten , mon morsa.

Hon hade köpt ett par byxor, två t-shirts och en pyjamas men dinosaur på , hmm alex e rädd för pyjamasen.


Idag har jag bakat kesobröd  det blev 80 bullar så nu e frysen full, skönt.

Sen har jag tvättat en massa och när östen kom hem åt vi tacos.

Nu tänkte jag kolla på patrioter på 3 :an men det var lite seg så sket i den och blogga istället..


Natti natti på er i cyberspejset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0